Nazilli Ticaret Odası Konferans Salonu’nda gerçekleştirilen ödül töreninde, il birinciliği elde eden okulun öğrencileri ödüllerini alırken, başarıları büyük takdir topladı. Öğrencilerin azmi, öğretmenlerin özverili çalışmaları ve okul yönetiminin katkılarıyla kazanılan bu başarı, ilçede gurur kaynağı oldu.
Ödül törenine katılan İlçe Millî Eğitim Müdürü Aydın Sarıbaş, elde edilen başarıdan dolayı öğrencileri, öğretmenleri, okul yöneticilerini ve emeği geçen tüm paydaşları tebrik ederek başarılarının devamını diledi.
Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli doğrultusunda öğrencilerin bilimsel düşünme, problem çözme ve analitik becerilerini geliştirmeye yönelik çalışmaların meyvesini verdiğini belirten Sarıbaş, eğitimde nitelikli başarıların artarak devam etmesi temennisinde bulundu.
Matematik Olimpiyatları’nda elde edilen il birinciliğiyle 100. Yıl Atatürk Ortaokulu, hem Köşk ilçesinin hem de eğitim camiasının gururu oldu.

