MHP Köşk İlçe Teşkilatı’nda kongre heyecanı yaşanırken, İl Başkanlığındam yapılan açıklamada Milliyetçi-Ülkücü Hareket’in teşkilat disiplini ve birlik beraberlik anlayışı doğrultusunda kongreye tek adayla gidileceği belirtildi. Bu kapsamda Mehmet Tan’ın, MHP Köşk İlçe Başkanlığı için tek aday olarak kongrede yer alacağı ifade edildi.
Açıklamada, kongrenin Köşk’te ortak akıl ve güçlü bir teşkilat iradesiyle yürütülen çalışmaların taçlandırılması niteliği taşıdığı vurgulandı. Kongreden çıkacak birlik mesajının, üç hilalin temsil ettiği dava şuurunu Köşk’ün her noktasına taşıma yolunda önemli bir güç olacağı kaydedildi.
MHP camiasında heyecan oluşturan gelişmeyle birlikte, Mehmet Tan ve yönetim kurulu üyelerine başarı dileklerinde bulunuldu. Açıklamada, “Mukaddes davamızın sancağını Köşk’te daha da yükseklere çıkarma kararlılığıyla bu şerefli sorumluluğu üstlenen Sayın Mehmet Tan ve yönetim kurulu üyelerine şimdiden muvaffakiyetler diliyoruz” ifadelerine yer verildi.

